Tacos <3



"Why does my heart Feel so bad? Why does my soul Feel so bad?  These open doors"



sitter i sängen och lyssnar på Enya de ger mig massor barnminnen.
och så tänker jag på Marcus saknar han sjukt mycket vill bara ligga å hålla om han nu <3
Är så jävla lycklig tillsammans med dig Marcus <3
3 månader på fredag :)
Älskar dig
Marcus
<3


har pricis gjort tacos med Nina,Lisa och Lollo. snart kommer mamma och Per hem.
Då ska de käkas tacos tills vi spyr.

Jag har tryckt i mig mängder choklad idag.... mindre bra.
varit på dåligt humör.... mindre bra.
Älskat och saknat min pojkvänn...... BRA! <3
Fast jobbigt att sakna han :(
Vill sommna brevid han i natt med, har gjort de i två veckor nu. man blir lite bortskämd. men jag gillar det ;)


Nu ska jag ducha och sjunga högt och hemskt :)




Kom ihåg mig?