<3

Jag hatar att vara utan Marcus, en minut känns som en evighet.





Kärlek är en mäktig kännsla<3




Mår jätte konstigt skakar och mår illa och sprännggande huvudvärk..

i helgen ska jag till kristianstad :)
Och nu på Torsdag ska jag mamma och bejb på bio .
Mycket trevligt
*

ska laga hemma gjord pizza ikväll
Fast är inte hungrig mår bara konstigt.






När fredsduvor är uniformerade
vi står handlingsförlamade förstenade
medan dom starka utnyttjar dom klenare
och utan att vi alls reagerade
har våra hjärtan blivit högerplacerade
tiden är nu, inte senare
vi måste vakna upp och jag menar det


Men när barnen trampar på minor i Angola
tänker vi då att det kan dom tåla
bryr vi oss inte mer än så
förklara för mig för jag kan inte förstå
han vill ändra en lag för att slippa nån skatt
förklara för mig för jag kan inte förstå
han har vitaste kragen mat i magen
makt över lagen har maktbetagen o bedragen
äger TV-bolagen är på mittuppslagen
med lättklädda flickor
pengarna för scoopen hamnar i hans egna djupa och giriga fickor
men när mänskor inte har vatten för dagen
bryr vi oss ändå om bostadsbidragen
bryr vi oss inte mer än så
förklara för mig för jag kan inte förstå







Om du tror på
Att det är sånt det beror på
Hur man klär sig, eller vilket ställe man bor på
Så O K
E du så dum att du tror så
Skyll dig själv när det smäller




Lär av dom lärda. Betrakta utan att se, dom e lite mindra värda. så va gör det om några stryker med?







                                            ÄLSKAR DIG<3



Kom ihåg mig?