:9

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram jag tar dig till ställe bara drömar kan .<3

Jag saknar festerna , tiden förr ,, aaaah måtste festa lite mer de är bra för min hälsa x)
Hög musik skön i kroppen skrattet allt<3 jag kommer alltid vara en festis .

De är faktiskt en del av mig =)

Jag spottar inte i galaset ;)

Åhhhhhhh vill dra ut med lite girls och bara festa sönder=D


Skolan har börjat nu igen efter jullåvet...
blää blää


Men jag va i damark med bejb och fyrade nyår :) trevligt trevligt





Marcus och hanns bror .

Men först åkte vi till Malmö och träffade en vänn till Marcus





Sedan  va de ett riktigt fint nyår med älsk <3



Nu är de söndag tralla la vad kan man göra en SÖNDAG?
är inte söndagr onödiga endå? människa han gjort den till något onördigt ..


men men något kanske man kan hitta på .






Kom ihåg mig?