JAG VILL INTE

Utfärdar en varning se vad vi gjort med vår värld vi ska få vår betalning för våra sjuka begär.

Sitter på Religon lektion , fattar ingenintng av min uppgift.
Hatar religon.



jag vill inte ha nån jävla kräftstjärts sugande minister
jag vill inte rätta mig till nån magister
jag vill inte ha de du har o ge mig,
du får låta mig va
eller ta mig
för den jag är

Du din lilla skit
du ser orättvisorna
men tittar inte dit ja
vill inte höra på dig
du e politiker
o nu ska ni få höra på mig, naj
jag vill inte nånting fattaru
ingenting ingenting du vill
och jag hoppas att du fattar nu,
för jag har gjort som du vill hela livet,
jag har suttit still
och jag har läst jag har skrivit
men nu e jag vuxen
borde veta bättre
men de e inte lätt de
när jag inte vill




Men älska religion :D Optimisten här... är det inte underbart att veta vad världen tror på och jag har läst om en massa intressanta ursprung till religion som gör världen så ball :D

Kocko




Kom ihåg mig?