Alla blir fattiga, många blir rika. när alla är svikna blir alla jämlika.


Alla blir fattiga, många blir rika. när alla är svikna blir alla jämlika.


Så jävla ont i magen, är sjuk ...
MIn ena kind percing blev helt infekterad så jag va tvungen att plocka ut den .
Blev jätte sjuk.

Något som är bättre är att de är 5 månader med älsk på fredag <3
Saknar Marcus jätte mycket! tomt utan dig!!!!!







jäktar jagar men du har ingenting,
annat än prylar, ytligt bling bling,
pengar som de ända målet dem når,
rött eller blått har blit blandat till dassig grå,
alltid samma nyans, konkurans,
lögner om att alla har samma chans,
har gått i väntan lång, tillväxt tanketrång,
pengar är vägen till vår undergång,



Nu ska jag snart sova är riktigt trött. lång dag imorgon med
hoppas jag känner mig bättre i morgon.
tråkigt nog ska jag sova ensam inatt.
men på torsdag kommer världens bästa kille hit <3




varje dag hör man om nåt nytt otäckt
om kroppslig och själslig våldtäkt
han trodde ingen sov för ljuset va släckt
så han snor, han snor
respektning hade räckt
kräsen, kränkt, lever spräckt
hotar han med våld
så stick direkt








Jag sa broder, se upp, det är bäst du passar dig
Farbror blå har kommit för att haffa dig
Syster, se upp, motstånd kommer straffa sig
Farbror blå har kommit för att haffa dig
Rättvis rättegång kan ingen skaffa dig
Så lägg ryggen på benen och akta dig
När farbror blå har kommit för att haffa dig
Kommer rättssystemet aldrig backa dig
När lagens väktare
Ser en tänkande människa, blir de äcklade
ser de ett självförtroende, vill de knäcka det


Vi måste byta valuta få de sjuka o sluta


Nu är det tydligen arbetslöshets kris på G
försöker fatta de enda jag kan fatt är:

Pengar pengar pengar
Pengar pengar pengar
Kronor i timmen minut ena sekunden
slita slänga, krita KRÄNGA
tom i grunden, dum och bunden, till
Pengar pengar pengar

pengar är vägen till vår undergång,


med pengar istället för kärlek som grund,
pengar är hårda men världen e rund,
istället för pengar,
kärlek som grund,
frihet som grund,







Kom ihåg mig?