STUDENTEN!





Sjung om studentens lyckliga dar.... (Vem vill vara arbetslös ALLA ALLA!)
Tur att jag och pojkvännen har jobb iallafall!

Jag har haft en underbar Student!  Tack för alla blommor och tack till alla som kom och firade mig!
Jag har fått så mycket fint och bra! 1000kr på Ikea! kan va gött att ha när man snart ska flytta,
och en kamera, skiiiiit snygg. (ska bara lära mig den^^) en riktigt cool tavla av pappa som han har gjort <3! och mycket mer :)
Marcus va tvungen att åka lite tidigare:( han tar ju studenten i morgon.) sedan ska vi till kristiansstad!!
Jag har skrikigt och sjungit hela dagen, varit liv rädd när vi skulle åka i vangnen! Jag och Torun va nyktras av alla!
ingen alcohol! Drack alckoholfri Champagne till frukost de va gött! Sedan fick jag mina betyg som jag faktiskt är stolt över!


Älskar er<3



Nu sitter jag här hemma nykter och tråkig!
de är folk i stan som vill att jag kommer och firar studenten med dem
men jag är så sjukt trött i korppen fast pigg övrigt.
sov lite innan.
sedan är de nog inte så roligt att vara nykter en sådan här dag som denna.
De är två olika väldar.
Jag har blivit så orolig nu när jag har en liten i magen.
Vill inte vara ute bland en masa fulla..

Men dagen har varit jätte bra!
Imorgon blir de att fira Älsk<3
Sedan blir de ju fest på kvällen så :)



Emmpa det har varit underrbart att gå med dig i 3år <3 Tack för att du har funnits där för mig!
Kommer alltid vara din vän<3

Va fint du har gjort gumman, älskar dig! Puss




Kom ihåg mig?