And pull your self up and dance til' you drop, I'm your baby

wake me up, I'm about to give it up.
hey hurry up, latley it's been hard enough.
try to shut me up, when you now you should wish me luck.
Fy fan vad man har panik ofta nu, de är som en  jävla panikångerst atack, bara de att den inte går till "atack"
Mer som en liggadäärochvarajobbigpanik. Jag har fulkomlig panik när jag tänker på min framtid. jag har fulkommlig panik när jag tänker på de förflutna. jag tror att allt är som de ska. och jag trivs så jävla bra nu. men vafan ALLA J*VLA FRÅGOR på enn och samma gång. frågor jag inte kan berätta för någon för frågorna finns inte i ord.
JAG VILL DÖDA NÅGON!


you beat me black and blue, but I can see through you.
you know it's up to you and I can't belive it's true.





 



Men de blir nog bättre ska jag se

Du ska se, min vän att allt blir bra för er lilla familj.Ni har många tuffa beslut framför er,men ta det bara lugnt och lyssna på er själva!Det är det viktigasre!Tack för senast,bara älskar att ha mitt hjärta hemma med de sina!Hälsa han och säg att jag älskar honom.Varma kramizzar från svärmor,farmor.

Ps.kolla in på min blogg när du har tid!




Kom ihåg mig?