fika :)



Lunch/Fikade igår de va trevligt :)


Nu sitter jag hemma och svättas!
Snart kommer Sanne hit :)
har städat och jobbat i dag.
I kväll blir de nog ut och äta.



Och en annan sak.
Tänker på hur roligt de är att veta att man har haft så jävla MÅNGA F A K E vänner!
Nu när man inte dricker, är man inte välkommen längre haha! De är verkligen så, super du inte eller knarkar inte är du inte välkommen! Men en sak har jag lärt mig! Vilka vänner som va ens äkta! jag kan säga från ett tjugo tal "vänner" till 3 stycken äkta! som alltid ställer upp. Om ni 3 läser detta hoppas jag att ni förstår att de är ni<3 Tack för att ni finns! Hellre få vänner en flera fake! Så fuck you every one! :)





Älskar dig Marcus <3

Är de så gumman? :(

Tråkigt att folk är sådana!

Sånt folk kan man faktiskt kalla svin utan att skämmas! De må jag säga! Allt bra med er? =)

I miss yooou baby booo! ^^

Puss<3

jaa de kan man säga, men de e ju gött att veta vem som är ens riktiga vänner nu iallefall:P




Kom ihåg mig?