Fredag



Igår gick vi in i vecka 32 :)
Och nu känns de verkligen som om han vill UT!
Börjar bli trångt där inne!
-
Sitter på jobbet och dricker kaffe, känner mig verkligen som en sådan där "kontors nisse" nu.
och de va ju de ända jag låvat mig själv att ALDRIG BLI!
Men men nu sitter man här!
Fast jag är ganska nöjd! Jag har ett jobb och så! Sedan lär jag mig lite allt möjligt
som kan va kul/bra att kunna sedan :)
Men jag har gått ner två timmar nu. jag vill jobba få pengar och inte bara sitta hemma
Men nu har jag dragit ner lite på det iallefall, de känns GÖTT! Lite mer tid till att slappna av
och vara med den jag älskar<3
Innan va de bara hem äta sova. (inte jätte kul)
 -
Funderar på om jag ska in till stan sedan och köpa lite pyssel, nu när ingen har tänkt att bjuda med mig på någon halloween fest, (För jag verken driker eller knarkar, då är jag inget att ha på fest tydligen)
så jag ska nog vara hemma och mysa :) men de är jävligt chill de med, orkar inte så mycket mer :)


fin du är hjärtat<3

du hade gääärna fått fira halloween med miiig!!!eftersom jag INTE har nått emot folk som inte knarkar elle super OCH tycker väldigt mycket om diiiig!;)



va rädd om dig vännen och stressa inte ihjäl dig!!!



saknar dig gosmänniska!<3<3<3

Hade jag inte vart iväg så hade jag mer än gärna firat halloween med dig <3

När ses vi nästa gång?

Jaa jag vet att jag glömde min halsduk, kommer och hämtar den någon dag :D



Massa pussar och kramar på dig o den lille <3<3<3<3

Petra: åh<3 Du är söt du! Ska försöka stressa ner lite:P min mödravårds"mamma" sa till mig att DRA NER PÅ JOBBET! haha får väll göra de då^^

Marika: hihi<3 Jag vet inte när jag kan :P när kan du? Ja din halsduk ligger där hemma och tittar på mig varge dag :P:P Puss

ja det får du veeeerkligen göra!!!annars kommer jag att nypa dig i lilla örsnibben;)<3<3<3




Kom ihåg mig?