I HAVE THE PUSSY SO I MAKE THE RULES

 



Sitter på jobbet och  är trött som fan, mamma och jag ska äta lunch idag
gå igenom lite saker nu innan de åker.

-

Vill att de ska va helg så jag kan sova lääääänge på mårnana.
hatar att vara trött hela tiden!

-

Att tjata på mig om rökning kan allvarligt skada din hälsa

saaaknar dig älskling!var ääär du?!!!<3<3<3

Jag är på jobbet och sedan i min säng! sådant kuligt liv har jagx) men har dragit ner på jobbet 2 timmar nu! så nästa vecka kanske vi kan ta en kaffe i stan vid 3 tiden?

ÄLSKLING DU MÅSTE HJÄLPA MIG MED ATT DESIGNA MIN BLOGG!!! OCH LÄRA MIG HUR MAN BÄR SIG ÅT!! :D

löve ya <3

Marika: Klart jag kan hjälpa dig, men min är inte snygg någonstanns :P

Petra: Jag är PÅ JOBBER! kul!:( ringde dig nyss ! inget svar :(:(:(:( <3




Kom ihåg mig?