God Jul

Nu kommer ett lite sent God Jul på er!
Den 24 december 2010 fyllde min underbara son 1 år!
Jag hade ställt kl på 07.00 men den hörde jag inte som vanligt, och som vanligt blev Alfred min väckarklocka.
Han vaknade runt 8, då va de bara för mig och Marcus att hoppa upp! Vi tände ett ljus på en bricka med alla presenterna och vandrade in med en underbar song till Alfred. (vilket grannarna tydligen hade hört :S)
Mycket mysig morgon. Sedan vid kl 10 kom släkten och då blev de tårta och mer paket :)
Sedan stannade Morfar kvar och så hade vi lite jul fika. Efter det bar det av till kyrkan vi kom väldigt sent men fick se lite julspel och så tände vi ljus ! <3 Kallt som de var när vi kom ut begav vi oss till Mormor för en hejdundrande jul :)



Idag ska ballongerna tas ner och kanske bio ikväll. Funderar på om man ska till stan och trängas med folk innan allt fint tar slut ;) haha..
Jag måste bara hitta min mobil laddare!

Det var en så mysig födelsedag och Jul. Synd bara att den gick så fort.

Kramar Mamma/Mormor Ninni




Kom ihåg mig?