Mamma i snart 1 år

Snart har jag varit Mamma i ett år! Det känns som en evighet och som om Alfred alltid har varit här. Men samtidigt känns de som om de har gått JÄTTE snabb konstigt. De känns som om de var igår vi åkte in till förlossningen..
Jag älskar att vara Alfreds mamma och är mycke stolt sådan! <3
Igår bakade vi lussebullar dem blev inte jätte lika lussebullar till utsidan.(men väldigt goda och de är kanske de som räknas) de var första gången jag försökte på det på själv annars brukar jag och mamma baka tillsammans, Mamma du får många +++ på den biten. Som tur är så ska jag och mamma baka någong gång nässta vecka..

Jusst nu river Alfred ut alla mina viktiga papper ur min mapp-(for lovely smart bright ideas* *may also contain some rubbish...)

Man kanske borde göra sig lite frulle, är så trött, snart en vecka med dålig sömn. Hoppas Alfred blir frisk snart! Tycker synd om honnom!

Tack för +:en, ja snart ska vi baka du och jag och Alfred. Det ska bli mysigt. Vi ses jättesnart. Kram på er och puss på Alfreds lilla näsa... <3




Kom ihåg mig?