GLAD PÅSK!



Alfreds påskägg


Var är ägget?
Inte där?


DÄR VAR DET!
LYCKA!  =D



HAHA
De va någon som sjöng på tvn och Alfred satt och höll för öronen och skakade på huvudet.
<3



"Mamma jag kan jag"



Nämen TVÅ Alfred?
<3


Idag va "Mofa" ute på promenad med A.
Mamma städade.
Sedan blev de matlagning.
Morfar lagade mat och mamma diskade....inte allt..
Men hur som helst va de jätte mysigt.
Snart ropar kuddarna på mig.
Alfreds kuddar har redan ropat för ett tag sedan.
Ha en underbar påsk :)

Ohhhh, vilket fint påskägg Alfred fick! Oj oj vad han kan klättra, ser lite farligt ut.

Du gör så fint på din blogg Michaela. <3 <3 <3 Vi ses snart. KrAM

Är så kul att läsa din blogg! Gulligt och nyttigt påskägg Alfred fick =) Glad Påsk!

så söt han är jag vill hälsa på igen någon dag

JAa de tycker jag du får göra! De va jätte kul att du följde med <3




Kom ihåg mig?