Skitungen <3






Nu när vi kom hem så fick Alfred vara lite naken fis här hemma, skönt att bli av med blöjan.
De händer ju att han kissar och så, men de är så lätt att tvätta bort och torka upp.
Jag satte i gång och skulle skala potatis, så känner jag att de luktar illa?
Ja fy vad de luktar tänkte jag, och kollade va de kunde va.
Jo Alfred går runt i köket och bajsar långa korvar..
Torkar rent han och golvet..
Sedan skulle jag slänga in han i duschen, medans jag fixar med duschen har han
hunnit gå ut i vardagsrummet och satt sig BREVID pottan och gjort ännu mera bajs.
Han sitter och kladdar med det och drar runt de på govlet..
Lyfter han för att sätta han i duschen, men på vägen in flaxar han runt och hinner skvätta ner hela hallen med bajs också.
Skitunge <3


Idag har jag varit trött och förvirrad..
På dagis gick de bra,
Satt i några timmar i personalrumet,
så Alfred trodde jag hade gått.
De va jobbigt att höra när han grät, men hörde att de bara va "gnäll gråt"
"typ jag vill inte ta på mig jackan gråt"
Så de gick att sitta kvar snällt på soffan och fortsätta vänta.
Efter ett lååångt tag fick jag gå ut till min plutt, då va han jätte ledssen,
dem hade försökt lägga han för att sova i vagnen, vilket jag kunde ana att de inte skulle gå.
Han va jätte trött men de är svårt att sommna utan mamma <3
Men de va första försöket hoppas de kommer gå bättre nästa gång.
Om inte annat får vi försöka med hans egna vagn.

Efter lite sömn och mat blev det till stan igen
skulle till Bvc och AF.
När jag kom till bvc visade sig att jag va en timma sen.
Vi hade missuppfattat tiden.
Tänkte att jag skulle hinna med några affärer innan jag gick till Af.
De gjorde jag, men när jag kollade klockan hade den hunnit bli 4, och så stänger dem..
Aja jag har tid där imorgon, så får väll ställa min fråga då.

Men jag hittade lite rea kläder på Lindex till Alfred.
Två byxor, en tröja och en pjamas.
För 103 kr!
:D




Ann

bajsunge <3 <3 jack mitt lille barnbarn hade "vulkan" diarre (louis sa att det såg ut som ett vulkan utbrott) när han badade! najs! bläää. de kan de små barnen, hi,hi, allt för att föräldrarna ska ha lite att göra,

Haha jaa! Att minst bestämmer i vår familj, de är inget att försöka dölja haha :P och att en så liten kan syselsätta en så mycket de är otroligt haha :)

INTE bajsa på golvet Alfred... <3

ååh de där färgglada byxorna var helt underbara!

15kr gick dem på :D

så söt Alfred är <3 HÄLSA ALFRED. <33333

Tack Ebba! De ska jag göra :D <3<3<3




Kom ihåg mig?