Stadsbondgården

Igår va Jag, Kim, Ronja och Alfred och matade fåglarna och hade piknik på galgberget,
men minneskortet till kameran satt så fint kvar i datorn här hemma..
Så inga bilder från det.
Men de va riktigt mysigt och min baggett med kyckling och curry va riktigt mumsig ;)
-
I
dag blev det Stadsbondgården med Pernilla och hennes minsta Lucas :)
Idag kom minneskortet med :)
Här kommer lite bilder:





i believe i can fly


I believe I can touch the sky


Jätte Ankan


Den morrar!


Waaazzzuuuup?


Jag erkänner jag va livrädd för den, och väldig glad att de va ett staket i mellan oss,
tills Pernilla sa att dem kunde flyga över.
Mitt hopp om att få vara med i "Mitt i naturen" har nu runit ut i sanden
om jag inte äns klarar av en J Ä T T E  anka på en bondgård för barn..

-

Sedan åkte vi hem till min mamma och grillade i trädgården!


HUGG I!


De va gott!


Springer runt <3


Nu är sommaren på väg?
Första nyckelpigan
Den tog sig en paus på Pernillas ben
.

AAAAAKTA gåsen! Jävla mödarsak!

Haha men den va nog snäll! de va vi som va läskiga!

du är så himla duktig på att ta foton och du gör så mycket kul för alfred :)

Åh tack :D Kul att höra <3

Puss

Puss på er, vad mysigt ni har det. Love U 2




Kom ihåg mig?