Grillning på Galgberget

Grillning på Galgberget
(för någon dag sedan)










Sötungar!



Har haft så mycke de senaste dagarna.. Lagt mig tidigt..
Alfreds inskolning har börjat, de går jätte bra!
Han är så duktig min älskling.
Idag testade jag att "lämna" han själv där.
Jag var på den andra avdelning.
De gick super bra han åt frukt med den andra och lekte.
Tror han va själv i ca 2 timmar.
Sedan blev han lite trött och då ville han ju till mamma.

-

Igår va de kalas hemma hos Mormor som fyllde år!
Grattis till Mamma/Mormor :D

Alfred gav en barn vattenkanna till mormor,
som han kan hjälpa henne att vattna blommerna med i sommar :)

Nu sitter jag och försöker hitta bilder till Alfreds dagis bok.
De är så han kan visa dem andra barnen lite om sig själv och sin familj!


Tänkte skriva en mer men jag orkar inte så de fick bli mer bilder och kort idag med..





Kom ihåg mig?