Gör egen glass

Jag har sprungit runt och letat som en galning efter sådana man gör isglassar i.
FINNS INTE!..(om någon vet vart de finns så säg gärna till vart!)
Så jag köppte plast snapsglas och plastskedar.
Gjorde små glassar till Alfred, super bra och nyttigare än vanliga glassar.
I vissa har jag färdiga mellanmål som man köper på barnmats avdelningen.
I vissa har jag yourget. Nästa gång blir de nog turkisk yourget eller med någon smak, och läga i bitar av jordgubbar och blåbär..
ja man kan ju göra listan lång..
Va hemma hos Pernilla (http://fisungar.blogg.se) så hade hon gjort sådana små smarta glassar!
Så hörru jag snor din grej :)








Nu ligger dem i frysen och blir goda.
Imorgon kommer bilder på om de va godkänt av lill killen här hemma eller inte.
Jag tror jag vet =)

De finns på Ikea såg jag idag, så vet du någon som ska dit så kan du ju be dem köpa åt dig :)

Jaa jag såg de med, dem va jätte söta! Får åka dit snart haha :D

Ja vi kollar också på det :) Fast jag såg inte så mycket för jag läste samtidigt ^^ Hoppas du hittar så du kan tanka ner med text :)

sv; asdrygt :D




Kom ihåg mig?