11 feb

Inatt har jag inte sovit mycket.. Haft feber och spytt. kommer ta ett himmla bra tag innan jag kan äta pannbiffar igen :(. Jag hoppas  nu att jag får en lungn natt och att jag är frisk i morgon. Jag måste vara frisk i morgon!! Ska iväg på lite rolig heter ju!
Pappa kom på besök innan i dag med sig hade han: Frallor,frukt,cigg,kaffe,havre mjölk,ost, och skinka!
Pappa är så söt
<3
Sedan fick jag tyvär skicka hem han då jag va tvungen å sova lite med Alfred.
Tycker lite synd om Alfred när jag är sjuk, Mamma är tråkig..! Men han rorar sig gaska bra själv :)
Man kan inte tro att en 1 åring kan stöka ner, men det kan dem!! och inte lite heller haha.
Busunge <3

Ikväll ska jag ha en riktigt mys kväll med Alfred, bara vi två och vi ska äta gott och jag ska nog kolla despicable me. Den verkar rolig, jag behöver något roligt nu!




Kom ihåg mig?