trött mamma


Inte min morgon idag!
Äntligen fått på Alfred alla ytterkläder och fått på mig själv kläder,
kommer ner till blien så går de inte att "blippa" den..
Får alltså inte upp dörrarna..
Testar med nycklen men då går larmet (både tuta och larm)
Efter 3 långa minutrar slutar det..
(i bilen ligger då min kära vagn)
Upp i lägenheten igen, letar i panik efter exktra nycklarna.
Försöker vara så snabb som möjligt så A inte blir för varm med alla kläder.
Ringer pappa som en galning (i hopp om att han ska lösa det åt mig haha)
Men han pratade med någon anna.
Gick ner i källaren för att plocka fram extra vagnen.
När allt är klart och A sitter där han ska kommer jag på att det inte finns någon åkpåse i vagnen.
Tar ut A ur den springer upp för alla trappor igen hämtar täcket.
väl ute kommer jag 300 meter då jag får panik och fattar varför vagnen känns knas. PUNKA!
Gammla @!* vagn @!*
Vänder med något hög puls.
Ringer på grannen och frågar efter en ---- cyckel pump eller en vagn..
Jag fick låna en pump men den va för stor för att komma i mellan hjulen,
Så då fick jag låna deras vagn..
Den va jätte fin men i med att jag inte vågade pilla på den så gick jag med
låsta hjul hela vägen till ÖF då Bea kommer och bara: *Klick Klick*
Men Miccha varför låser du inte upp dem sväng bara hjulen så dem kan svänga!?
Grraaaahhhh!





Te kalas på Öf idag!


Som dom kan!


Alfred älskar det här :D


oj som det blev


mmm gott 




-


Nu har jag försökt att natta A i över 3 timmar
var av 2 timmar med hysterisk skrik...
De tog mig 2 timmar att fatta att de va dammsugaren jämte sängen Alfred va livrädd för.
Stackaren!

Nu får de bli huvud verks tablet för mig
+ en kopp varm vit choklad

Usch vilken jobbig morgon. Vid sådanna tillfällen så vill man bara sätta sig ner och skita i det medans man surar istället ^^ Men det går ju inte :/ Haha!

Tur att du kom på att det var dammsugaren till slut! Innan så var Cassie livrädd för vår, men nu försöker hon klättra på den, stänger av den och springer efter mig när jag använder den :) Så sött är det :)



Hoppas du får sova gott inatt iaf <3 Kram

Haha ja guud! Nu va jag själv men hade de varit någon med mig hade jag nog satt mej ner och surat hahaha x)



Ja guud vilken kväll! Ibland går dammsugaren bra och han klätrar med på den och vill va med och hålla i den när jag städar men i bland går det inte alls och han blir livrädd! haha i går kväll gick det inte!



Allt bra med er?

Vilka fina moln han har fått! Duktig Alfred är på å dricka te. Han får bjuda mormor på te kalas snart :-)

Ja de är klart han ska bjusa mormor på tekalas! blir säkert någon god bulle med hihi<3




Kom ihåg mig?