Fläskläpp :(


Alfed trillade av en cykel på dagis idag..
Jag satt på apoteket när dem ringde från dagis.
Många tankar som kommer när man ser att dem ringer.
Hon berättade att Alfred hade trillat av en cykel.
Först tänkte jag att då är han bara ledsen och att de inte kan trösta han.
Men när hon säger att de bara bubblar blod ur munnen känner jag hur benen viker sig på mig
och att jag vill kräkas rakt ut.
Jag frågade om de kom up från magen eller från tänderna.
De kom från tänderna, då lungnade jag mig lite. Phhuu.
jobbiga sekundrar.
Hon bad om ursäkt flera gånger för att ha sagt de på ett klumpigt sätt haha.
Så jag åkte å hämtade han och sedan åkte vi till tandläkaren.
Tandläkaren tyckte de såg bra ut, men de kan ha skadat tanden under.
Lilla hjärtat <3



Glass är bra när man har fläskläpp!
Turkisk yourget med jordgubbs smak :)


Tröttis!
De är inte alla som får äta glass och duscha samtidigt!
<3


Mysamysamysa


Alfred fick två jätte fina puzzel av Mormor.
För de va ju lite synd om han idag,
och han va duktig hos tandläkaren!

Lilla gubben... Vilken otur han har och jag som skulle hälsa på

på dagiset idag. Får jag göra nästa vecka.

Puss på er! / Mor - Mormor

Ja :( inte roligt alls!

Hoppas på en bättre dag idag fast de är fredagen den 13.. Vi ser fram i mot när du kommer till dagis! <3




Kom ihåg mig?