Vackra du!





Haft en under bar dag!
Kärlek kärlek kärlek

Anywhere you are, I am near Anywhere you go, I'll be there
cause what kind of "gril" would I be If I was to leave when you need me most.
Love you baby <3 

Älskar den låten, och lyssnar på den typ varje dag, flera gånger om :D Haha!

Och ni är så fina tillsammans, men lilla Affe är faktiskt sötare ;)



Kram på er alla tre!

Hejsan! Jag heter Anna och tror ja hitta din blogg genom fb och Sanne =) Jag är vän till Marcus från i Kristianstad. Vi umgick jätte mycket för ett par år sedan har känt honom nog 5 år eller något. Men har inte pratat med honom på ett tag men pratar med Sanne nån gång då och då. Jätte fin son ni har fått och är så glad att Marcus har hittat en sådan fin tjej som du verkar vara =)

Tänker på honom mycket.

Ville bara skriva detta om du undrar vem de är som läser och att jag bryr mig och Macke otroligt mycket! Har alltid ställt upp!

Kram från Anna

åh så mysigt :) måste varit en underbar dag!




Kom ihåg mig?