Äntligen kolla lägenheten


Hemma hos Mormor!

Nu är inskolningen avklarad.
Han är fortfarande ledssen när jag går..
Hoppas de blir bättre snart hjärtat <3
Men när jag kommer för att hämta så smyger jag in för att se vad han gör,
Han är inte alls ledsen men.. när han ser mig ohhhej vad ledssen man kan bli!
Maammma!!!!
Har 1000 möten denna veckan!
Så hoppas på att jag får ett jobb snart =)

-

Jag har köppt ett bord till lägenheten!
Älskar det!
Idag ska jag kolla på min nya lägenhet!
har inte gjort de än haha.
Så de är ju på tiden!




och Alfred älskar sina nya skor.
Han vill att jag sätter på dom på han hela tiden så han har dem inne med <3

jaaa det bordet är så snyggt och smart! och de där skorna var ju bara helt himmelska!!!

Ja Tack! :) ja skorna är så sjukt sööta!

Hej! vad händer i helgen :)? söt du är kram! :D




Kom ihåg mig?