Nytt utseende

Nytt utseende på bloggen. (INTE KLART) men är för trött för massor av koder som inte vill som jag :P
+ att photoshop slutade att funka så "headern" blev väll inte häller riktigt klar men den får duga ett tag :)
För er som varit inne på min blogg innan behöver trycka F5 för att den nya ska synas :)

Men som sagt mycke pill kvar ser lite tokigt ut nu kanske.

Nu ska jag sova..., upp och ringa vårdcentralen imorgon.
God natt på er!

tack så söt du är. synd bara att man inte har den tid man velat till just bilderna o sådant pyssel..

din hårfärg såg grymt snygg ut, saknar mitt röda hår..

men just nu känns de som de krävs förmycket att ha rött hår. enklare med blont när man itne har tid för de..

tycker de är skönt att ha bloggen då ser man lite va man faktiskt gör. känns mysigt att kunan gå tebax o se hur busarna växer!

ang linserna så är dom la sådär. dom rä väldigt trixiga att få i eftersom do rä så mjuka o veckar sig super lätt så tar ett bra tag innan man får dom på plats (o då harja använt linser innan o har lite vana..) o sen när dom väl sitterpå plats så blir synen en aning suddigare. men ja tycker de är dö läckert o till de priset så är de värt o se lite suddigare ;) hahah kul att så enkelt kunna ändra ögonfärgen, gör så mycket för utseendet :P




Kom ihåg mig?