Baka liten kaka

Va i stan en snabbis och köpte nya skor till lilleman. De han hade innan va tyg skor, inte så bra nu när de börjar bli kallt och blött. Han har gummistövlar men de vill man ju inte alltid ha. Han har också ett par nya skor som är för varma. Jag trodde de skulle bli jätte kallt jätte snabbt haha. Men hur som helst, de skorna jag köppte idag va för små så de blir in till stan imorgon igen och byta.. Tar med mig Alfred denna gången! haha.
-

Idag har jag och Alfred bakat kladdkaka på golvet. (tur att de bara är mamma och Alfred som ska äta den)
Alfred tyckte de va väldigt roligt! 


Sockerkicken som blev resulterades i att Alfred började kasta ut alla saker ur ett köks skåp
den ena saken som flög ut va en taco serveringsskål i glas som gick i 1000 bitar.
Vilket jag inte kunde låta bli att trampa i.
Glas i foten är inte skönt, kunde inte gå å dra ut den direkt heller va tvungen att få Alfred i säng först.
Sedan blev de operation i dåligt ljus.




Kung av duschen!

-

Om jag orkar ska jag kolla över Alfreds gammla kläder om de är något man kan sälja/ge bort.
har säckar med kläder hos mamma som måste rensas i.

vad kul att du börjat blogga igen ;) så mysigt ni har det, saknar dig jättemycket nu när jag ser alla fina bilder! puss och kram <3

Saknar dig med :(

Bilderna är kanske inte så roliga nu när jag tar med min dåliga mobil haha :P

När kommer du hiiiit? PUSS! <3

Man blir glad av din blogg! Du ger verkligen Alfred tid å rum att utvecklas och få vara med och göra saker =)

Åh Tack :D Blir värkligen glad när du säger de! =D Jag tycker de är lika kul som Alfred när han är med :D




Kom ihåg mig?