Välkommen till cybervärlden

De va inte igår.. De va inte så jobbigt att vara ifrån internet som jag trodde. Visst man missar många inbjudningar på facebook. Men särsklit jobbigt va de nog att va utan både tele och internet, då jag tappade min kära mobil i skogen. Så alla Kidz bara att börja leta i "skogen" om de är någon som är sugen på en fin fin mobil. Lycka till!

Nu har jag kommit igång här hemma, skönt som @!* med ny lägenhet. Så livet leker!
Ska försöka hinna ladda upp lite bilder med, har dock inte tagit så mycket bilder, hittar inte laddaren till kameran. Kanske den med ligger i skogen?

Tänkte bara lägga in ett inlägg för att visa att jag inte glömt min blogg :)

Nyfiken på o få se hur fint ni fått!! :D Du får komma o hälsa på i Göteborg nån gång tycker jag :)

Ja du får gärna komma hit :D De hade varit jätte kul å se hur ni har de där :D Lovar att höra av mig när de blir Göteborg nästa gång :D




Kom ihåg mig?