Kaos. .

 
 

Hela dagen har varit kaos, stress, panik och skratt!
Lämnade sonen på förskolan kl 9.00 för att sedan hämta Ronja som ska hjälpa mig inför det sista till dotterns dop ♡
Nu är nästan allt klart.. puhhh, jag som är sämst på planering. .
 
 
Blev en lunchbuffé nomnom
Skulle kunna äta hur mycket som helst av detta ♡
 
Fortsatte till h&m på jakt efter klänning till mig
(p a n i k A B )
Men som vanlig så hittat Ronja alltid något till mig ♡
Vad skulle jag gjort utan dig ! ?
Lyckan varade inte länge,  "slarvade" bort mitt bankkort... Efter att ha rivit/slitit upp allt ur vagnen och väskan inser jag att det är borta... Gick till banken för att spärra det... kul när man har så mycket att fixa inför dopet. . Sedan hade jag checkat in på kortet i parkeringshuset och inser nu att jag inte kommer kunna köra ut för bommarna... stressade för att hålla tiden till att hämta sonen på förskolan.  Får tag i telefonnummer till Securitas och känner mig som en infiltratör nere i parkeringsgaraget.. haha. lyckades lösa detta iallafall (Tack och lov)..
Hem och tar en kaffe med älsklingen för att sedan fortsätta  att shoppa... 
Imorgon blir det att fixa kaffe och läsk sedan tror jag att jag har allt under kontroll. .. eller? :s 
 
Hittade lite kläder till tjejjan med ♡
 
 



Kom ihåg mig?