godmorgonadhdölandochlitetill

Sitter och svettas lite med min kaffekopp. . Ska lyckas packa allt som ska med till öland nu.. känns som att jag får vara glad om jag får med mig min familj... så ska göra en lista att bocka av. Önska mig lycka till ...
 
UTREDD FÖR ADHD.

ÄNTLIGEN har jag fått min  adhd diagnos! 
Woop woop nu vet jag varför jag är som jag är haha
Började med conserta. . Fy fan väntar på svar från  läkare för alla sjuka bi verkningar. . 
Avvaktar att ta dem så länge. .
Ska bli mycket intressant att se vad som händer med medisering .
Samlar på mig diagnoser.. adhd dyslexi ocd.  Troligt vis dyskalkyli med. Hejja .men tro mig jag är normal!...eller inte hahaha men vill iallafall inte byta liv med någon  ♡ 
 
Detta har tagit mig hit jag har allt jag vill ha ♡  okej.. lite mer pengar hade ju aldrig varit fel. Men annars har jag allt :D 
Juste vi ska ju till öland.. packa va det...
 
 



Kom ihåg mig?